Trainingen
  Politie opleidingen     Referenties     Open inschrijving     Contact  
Communicatie
Communicatieve vaardigh.
Conflicthantering
Intervisie
Ongewenst gedrag
Persoonlijke effectiviteit
Stresshantering
Verbale agressie
Algemeen:
Startpagina

Omgaan met verbale agressie

Doelgroep
Iedere medewerker die met publiek om gaat.
Cursusduur
4 dagdelen.
Cursusplaats
In overleg.

Hoofddoelstelling
De cursist is in staat agressief gedrag om te buigen in beheersbaar gedrag. Een en ander gericht op verschillende type van mensen: Dus verschillende benaderingswijzen. Kortom agressie ombuigen in kleine stappen.

Doelstellingen
- de cursisten leren omgaan met emoties in spanningsvolle situaties.
- door soorten emoties te leren herkennen en te weten hoe ze daarop reageren.
- door technieken te leren om de eigen emoties de baas te blijven.
- door te herkennen hoe ze reageren als iemand "door het lint gaat".

Aantal deelnemers
Minimaal 8 en maximaal 12.


Printerversie