Trainingen
  Politie opleidingen     Referenties     Open inschrijving     Contact  
Communicatie
Communicatieve vaardigh.
Conflicthantering
Intervisie
Ongewenst gedrag
Persoonlijke effectiviteit
Stresshantering
Verbale agressie
Algemeen:
Startpagina

Omgaan met ongewenst gedrag

Doelgroep
Iedere medewerker.
Cursusduur
4 dagdelen.
Cursusplaats
In overleg.

Hoofddoelstelling
De cursist is in staat om gedrag als ongewenst te definiëren en om te gaan met dit gedrag en het maken van keuzes, bijvoorbeeld het wel of niet een vertrouwenspersoon raadplegen, wel of niet een klacht indienen.

Doelstellingen
- de cursisten leren omgaan met emoties in spanningsvolle situaties.
- door soorten emoties te leren herkennen en te weten hoe ze daarop reageren.
- door technieken te leren om de eigen emoties de baas te blijven.
- door te herkennen hoe ze reageren als iemand ongewenst gedrag vertoont.
- en inzicht te ontwikkelen bij eigen reacties op seksuele intimidatie discriminatie en het pesten en treiteren op de werkvloer.

Aantal deelnemers
Minimaal 8 en maximaal 12.


Printerversie